【和訳】XXXTENTACION – ALONE, PART 3














 「ALONE」は X の一連の曲です。「ALONE, PART 1」は未発表でしたが、2017年に Reddit で公開され、「ALONE, PART 2」は2014年12月1日にリリースされました。







[Verse]
I can't seem to find someone's shoulder
誰かの肩が見えないようだ

Who will I rely on when it's over?
終わったときに 俺が頼りにするのは誰だ?

Took a chance with you, it made me colder
君に賭けてみたけど それが俺を冷たくさせた

Better on my own when it's all over
全てが終わったときは一人でいた方がマシだよ

So when I'm weak, who do I call?
俺が弱っているときに 電話してくるのは誰?

My God it hurts, I can't be calm
なんてことだ 痛い 落ち着けないよ

What do I do? where do I run?
俺は何をする? どこに走る?

I'm tired of hate, I'm tired of love
憎しみも愛にもうんざりだよ

I dug my nails into my arms
自分の腕に爪を突き立てた

She turned and laughed at all my scars
彼女は俺にあらゆる傷を残して去っていった

What is my worth?[×2]
俺の価値はだ?

Gave my love a piece of me
俺の一部である 愛を捧げた

She put my heart beneath her feet
彼女は俺の心を足元に置いた

She turned and left
彼女はいなくなった

 I question, "What's my worth?"
疑問に思うよ 「俺の価値は何?」

Gave my love a piece of me
俺の一部である 愛を捧げた

She put my heart beneath her feet
彼女は俺の心を足元に置いた

I turned and left
俺は立ち去った

I question, "What's my worth?"
疑問に思うよ 「俺の価値は何?」

My worth, my worth
俺の価値は


rely on : 頼りにする