【和訳】Avicii & Sandro Cavazza – So Much Better










 この曲は Sandro Cavazza の「So Much Better」をリミックスしたものです。「So Much Better」は Avicii のほかにも Lost Frequencies にもリミックスされています。







[Verse]
I tried my best that I could do
やれることはやってきた

Just to find out I was never yours
君のものじゃないと証明するために

I hang on to the words that you said
君の言ったことが頭から離れないよ

And I held out when my world was lost
自分の世界が崩壊しても耐えてきたんだ


[Chorus]
'Cause I can do so
だって僕なら

Yeah I can do so
僕なら

Yeah I can do so much better
僕ならもっとうまくできるから

I can do so[×2]
僕なら

I can do so much better
僕ならもっとうまくできるから


[Verse]
I tried my best that I could do
やれることはやってきた

Just to find out I was never yours
君のものじゃないと証明するために

I hang on to the words that you said
君の言ったことが頭から離れないよ

And I held out when my world was lost
自分の世界が崩壊しても耐えてきたんだ


[×2]
[Chorus]
'Cause I can do so
だって僕なら

Yeah I can do so
僕なら

Yeah I can do so much better
僕ならもっとうまくできるから

I can do so[×2]
僕なら

I can do so much better
僕ならもっとうまくできるから