【和訳】Troye Sivan – Animal










 Troye Sivan は「Animal」で彼のボーイフレンドである Jacob Bixenman への愛を語っています。 Troye と Jacob は2016年に出会いました。






[Verse 1]
I told you something safe
僕は君に確かなことを言った

Something I've never said before
僕が以前言ったことのないことを

And I, I, I can't keep my hands off you
君に関わらないでいるなんて無理だよ

While you're lying awake
君が横になっている間

Covered all in the night before
前の夜のことはすべて覆ってあげるよ

I'm high, high, high, no one's got me quite like you
僕をハイにさせてくれるのは 君以外いない


[Chorus]
I want you all to myself
君のすべてを僕のものにしたい

Don't leave none for nobody else
誰にも渡さない

I am an animal with you
僕は獣になる 君と共に

No angels could beckon me back
天使が僕を招くことはなかった

And it's hotter than hell where I'm at
それは僕がいる地獄よりも暑いところ

I am an animal with you
僕は獣になる 君と共に


[Verse 2]
An ode to the boy I love
僕が愛している男の子への叙情詩

Boy, I'll die to care for you
君に構いたくてたまらない

You're mine, mine, mine, tell me who do I owe that to?
君は僕のモノ 教えて 僕は誰に借りているの?

And as the days fly by
足早に日々が過ぎ去っていくと

We'll be more than getting through, yeah
僕たちはさらに成長しているだろう

And in time, time, time, we'll build a home for two
そして二人のための家を建てるんだ


[Chorus]
I want you all to myself
君のすべてを僕のものにしたい

Don't leave none for nobody else
誰にも渡さない

I am an animal with you
僕は獣になる 君と共に

No angels could beckon me back
天使が僕を招くことはなかった

And it's hotter than hell where I'm at
それは僕がいる地獄よりも暑いところ

I am an animal with you
僕は獣になる 君と共に


[Bridge]
All is right in the meadow
草原の中にいればいいね

When I'm lying next to my fellow
僕が友人の隣で寝ているとき

Baby, that's you
それが君

Baby, that's
それが

Baby, that's you, you-you
それが君なんだ

One way trip like an arrow
弓矢のような片道旅行

All laid out like a tarot
すべてはタロットのように並べられている

Baby, that's you
それが君

Baby, that's
それが

Baby, that's you, you-you
それが君なんだ


[Chorus]
I want you all to myself
君のすべてを僕のものにしたい

Don't leave none for nobody else
誰にも渡さない

I am an animal with you
僕は獣になる 君と共に

No angels could beckon me back
天使が僕を招くことはなかった

And it's hotter than hell where I'm at
それは僕がいる地獄よりも暑いところ

I am an animal with you[×2]
僕は獣になる 君と共に



beckon : 誘う
ode : 叙情詩
meadow : 草地
fellow : 仲間