【和訳】Juice WRLD – All Girls Are the Same













 「All Girls Are the Same」で Juice WRLD は女性を得ることを目的としたラッパーのステレオタイプについて語っています。彼は性的な目的や富を目当てに寄ってくる女の子ではなく、本当に愛情のある関係を望んでいます。






[Intro]
They're rotting my brain, love
彼女たちが俺の脳を腐らせていく

These hoes are the same
こいつらはどいつも同じだ


[Verse 1]
I admit it, another ho got me finished
認めるよ 他の奴が俺を終わりにさせた

Broke my heart, oh no you didn't
俺の心を壊して ああ君じゃなかったね

Fuck sippin', I'ma down a whole bottle
ちびちび飲むんじゃなくて 丸ごと一本飲む

Hard liquor, hard truth, can't swallow
強い酒 認めがたい真実を 飲み込めない

Need a bartender, put me out of my sorrow
バーテンダーが必要だ 悲しみから引きずりだしてくれ
 
Wake up the next day in the Monte Carlo
翌日 モンテカルロで目覚める

With a new woman, tell me she from Colorado
新しい女性と一緒に コロラド出身だと教えてくれた

And she love women, she'll be gone by tomorrow
彼女は女性を愛していて 明日には行ってしまうかもしれない

Who am I kiddin'?
俺は何を言っているんだ?

All this jealousy and agony that I sit in
嫉妬と苦悩の上に座り込んでいる

I'm a jealous boy, really feel like John Lennon
俺は嫉妬深い ジョンレノンのような気分だ
(John Lennonの1971年の曲「Jealous Guy」)

I just want real love, guess it's been a minute
本物の愛が欲しいだけ 時間がかかりそうだ

Pissed off from the way that I don't fit in, I don't fit in
俺らしくないやり方にイライラしていた

Tell me what's the secret to love, I don't get it
愛するための秘訣って何か教えてくれ 分からないよ

Feel like I be runnin' a race I'm not winnin'
勝つことのないレースを走っている気分さ

Ran into the devil today, and she grinnin'
今日悪魔と出会った  彼女は笑っていた


[Pre-Chorus]
Hey, these girls are insane
こういう女の子たちは狂っている


[×2]
[Chorus]
All girls are the same, they're rotting my brain, love
女の子はみんな同じ 俺の脳を腐らせていく

Think I need a change, before I go insane, love
変化しないとダメだ 俺が狂う前に


[Verse 2]
Ten minutes, she told me it would take ten minutes
10分だ 彼女は俺に10分かかるって言った

To break my heart, oh no she didn't
俺の心を壊すのに ああ彼女じゃなかったね

Fuck livin', I'ma drown in my sorrow
生きることは最悪だ 悲しみに溺れていく

Fuck givin', I'ma take not borrow
与えることはクソだ 俺は借りるんじゃなくて奪うんだ

And I'm still sinnin', I'm still losin' my mind
俺はまだ罪を犯している いまだに正気じゃない

I know I been trippin', I'm still wastin' my time
ずっとラリって 時間を無駄にしていることは分かっている

All the time given, am I dyin'? Am I livin'?
もらった時間をすべて 俺は死んでいるのか?生きているのか?

It's fuck feelings, my sorrow go up to the ceilin'
クソみたいな気分だ 俺の悲しみが天井まで上がっていく


[×2]
[Chorus]
Now I am insane, demons in my brain, love
今俺は狂っている 俺の頭には悪魔がいる

Peace I can't attain 'cause all these girls the same, love
平穏には届かない 女の子はみんな同じだから



Who am I kidding? : 私は何を言っているんだろう
grin : 歯を見せて笑う
borrow : 借りる
attain : 到達する