【和訳】Lil Peep - Drive-By (feat. Xavier Wulf)














 この曲で Lil Peep はママに嫌われていると言っていますが、Peep の母親は彼の活動を支持しており、彼と母親の関係も良好なものでした。これはうつ病の人によく見られる傾向で、あらゆる人間が自分のことを嫌っていると思ってしまいます。






[Intro: Lil Peep]
Yo, throw me the keys, bruh
俺に鍵を投げてくれ


[Chorus: Lil Peep & Xavier Wulf]
Motorola phone, I ain't goin' home
モトローラフォン 家には帰らない

I won't go to work,
仕事にも行かない

Mama hate me and I know it though
ママは俺を嫌っている 分かっている

(And I know it though)
そんなことは分かっている

I'm a bad kid with a bad ho
俺は悪い仲間とつるんでいる悪ガキ

With a fast whip, hit the gas, I'm an asshole
速い車に乗って アクセルを踏む 俺は嫌な奴だ

Drive by at 125 (125)[×2]
125km/hでドライブする

Fly by at 125 (125)
125km/hで飛んでいく

I'ma die, I ain't even 25 (aye)
俺は死ぬ 25まで生きていないだろうな

Drive by at 125 (125)[×2]
125km/hでドライブする

Fly by at 125 (125)
125km/hで飛んでいく

I'ma die, I ain't even (aye) 25 (yeah)
俺は死ぬ 25まで生きていないだろうな


[Verse: Xavier Wulf]
Ay yeah, slide by doing 225 (225)
225km/hで通り過ぎる

I smoke like I don't play
演奏しないでハッパを吸う

Because I gotta stay high (stay high)
だってハイにならないといけないから

I smoke 200 blunts
200本吸う

just to get me through the night (get me through the night)
ただ夜を過ごすために

And then I text her back and told her:
その後彼女にメッセージを送るんだ

"We ain’t gotta fight" ("We ain’t gotta fight")
「俺たちは戦わなくてもいい」

I fold up with my niggas
仲間と一緒に片付ける

And you know we keep it tight (tight)
俺たちはしっかりやってきた

We pulled up to the party,
パーティーにも引っ張りだこ

We ain't even tryna fight (we ain't even tryna fight)
俺たちは戦おうとしていない

I'm feeling good, I'm feeling better than aight (aight)
気分がいい  本当に最高さ

I smoke 100 blunts and then I ride into the night, yeah (night)
100本吸った後は  夜に紛れていく


[Chorus: Lil Peep]
Motorola phone, I ain't goin' home
モトローラフォン 家には帰らない

I won't go to work,
仕事にも行かない

Mama hate me and I know it though
ママは俺を嫌っている 分かっている

(And I know it though)
そんなことは分かっている

I'm a bad kid with a bad ho
俺は悪い仲間とつるんでいる悪ガキ

With a fast whip, hit the gas, I'm an asshole
速い車に乗って アクセルを踏む 俺は嫌な奴だ

Drive by at 125 (125)[×2]
125km/hでドライブする

Fly by at 125 (125)
125km/hで飛んでいく

I'ma die, I ain't even 25 (aye)
俺は死ぬ 25まで生きていないだろうな

Drive by at 125 (125)[×2]
125km/hでドライブする

Fly by at 125 (125)
125km/hで飛んでいく

I'ma die, I ain't even 25
俺は死ぬ 25まで生きていないだろうな