【和訳】Lil Peep - Girls (feat. Horsehead)












 「Girls」は Lil Peep の名前を広くに知らしめた一曲です。彼はこの歌で女の子たちをどう扱うか、そして女の子たちがどれだけ彼に悪影響を与えるかについて語っています。






[Intro: Lil Peep]
Girl
女の子は

Girl, make me drink
俺を酔わせる

Girl, make me think
俺に考えさせる

Girls, like it on my dick
俺の上に乗るのが好き

Now girls, girls, uh girl
女の子たちは 今

Beat Fiends
ビートフレンズ


[×2]
[Verse 1: Lil Peep]
Girls
女の子は

Girl, make me drink
俺を酔わせる

Girl, make me think
俺に考えさせる

Girls, like it on my dick
俺の上に乗るのが好き

Now girls
今 女の子たちは

They try to get me mad
俺を怒らせようとする

I try to make them sad
俺は彼女たちを悲しませようとする

So they fall in love with me, yeah girls
だから彼女たちは俺に恋をする

I can read 'em like a book
本のように読める

Couple minutes that it took just to get it her my room
彼女を部屋に連れていくまでに数分かかった

Goddamn, she said I'm the man
くそっ 彼女は言った 俺は特別だって

Girl I'm still a kid gettin' money like your dad
俺はまだお前の父親みたいに金を稼いでいる子供なんだよ


[Verse 2: Horsehead]
From the top
頂点から

I'm not gonna worry about last night again
昨晩のことはもう心配しない

You just wanna see me fall again
お前は俺が倒れるのを見たいらしい

That's alright, I know you'll be back again for the last time
それでいい 結局お前は戻ってくるって分かっているから

You know my pain and you know my life
お前は俺の痛みも俺の人生も知っている

You are the dark and you are the light
お前は暗闇であり光

I steal the look when you're not with me
お前一緒にいないとき 表情を盗み見た

I wrote the book on feeling empty
物足りないと思いながら 本を書いた

Why did I ever take a chance on you?
どうして俺はお前にチャンスを与えたんだろうな?

I made you feel empty like the drugs that you do
俺はお前をむなしくさせる ドラッグをキメたみたいに

You told me that you love me that's not easy to do
お前は言った 俺を愛することは簡単じゃないって

But girl, don't tell me that you love me
でもな 愛しているなんて言わないでくれ

If you're just gonna leave
もしお前がいなくなるなら

Don't tell me that you love me
愛しているなんて言わないでくれ

It means nothing to me
何の意味もないよ


[Outro]
Beat Fiends
ビートフレンズ

Beat Fiends : この曲のプロデューサー