【和訳】Lil Peep × Lil Tracy – The Song They Played (When I Crashed Into the Wall)












 この曲には Blink-182 のギタリスト Tom DeLonge が演奏した「The Fallen Interlude」のアコースティックデモがサンプリングされています。






[Hook: Lil Peep]
I don't wanna die alone right now,
今は一人で死にたくないんだ

But I admit I do sometimes
でもときどき死にたくなるのは認めるよ

These drugs are callin' me,
ドラッグが俺を呼んでいる

Do one more line, don't fall asleep
もう一度薬をキメて 眠らないでって

This is the song they played when I crashed into the wall
これは俺が壁にぶつかったときに 奴らが演奏した曲だ

This is the girl I told that we could have it all
こいつが 俺が願いを何でもかなえてやるって言った女の子だ


[Verse 1: Lil Peep]
This is the life I made and I can't go back to fall
これが俺が作り上げた人生 後戻りはできない

Back to fall, back to everyone I ever knew at all
戻ったら みんなが俺のことを知っているさ

Back to small town blues, and not a clue of what's goin' on
小さくてどんよりとした街に戻ったら何が起こっているのかもわからない
 
Back to old routines, and wedding rings and livin' at the mall, yeah
かつての習慣に戻ったら  結婚してショッピングモールで生活するんだろう


[Hook: Lil Peep]
I don't wanna die alone right now,
今は一人で死にたくないんだ

But I admit I do sometimes
でもときどき死にたくなるのは認めるよ

These drugs are callin' me,
ドラッグが俺を呼んでいる

Do one more line, don't fall asleep
もう一度薬をキメて 眠らないでって

This is the song they played when I crashed into the wall
これは俺が壁にぶつかったときに 奴らが演奏した曲だ

This is the girl I told that we could have it all
こいつが 俺が願いを何でもかなえてやるって言った女の子だ


[Verse 2: Lil Tracy]
Baby, I'm a drug, you're addicted to my love
俺はドラッグ お前は俺の愛に夢中になっている

I thought you were the one, but you were just another one
きっとお前は特別だったんだ でも違った

Call me Hellboy, I got fire in my blunt
ヘルボーイと呼んでくれ タバコに火を点ける

Don't call me emo, don't call me punk
エモって呼ぶな パンクって呼ぶな

I'm a vampire, bitch, I'm countin' money up
俺は吸血鬼 金を数えている

I'm with Lil Peep, yeah, we hotter than the sun
俺はリルピープと一緒にいる 俺たちは太陽よりも熱いぜ

You should tell your boyfriend stop tryna be like us
お前はボーイフレンドに言ってくれよ 俺たちみたいになるのはやめろって

Tatted on my face, baby, I don't give a fuck
顔にタトゥーを彫った 気にしていない


[Outro: Lil Peep]
I don't wanna die alone right now,
今は一人で死にたくないんだ

But I admit I do sometimes
でもときどき死にたくなるのは認めるよ

These drugs are callin' me,
ドラッグが俺を呼んでいる

Do one more line, don't fall asleep
もう一度薬をキメて 眠らないでって