【和訳】​nothing,nowhere. – Letdown















 「Letdown」は nothing,nowhere. によるエモーショナルな曲です。この曲は「Who Are You?」と「REAPER」の間にリリースされましたが結局アルバムに収録されることはありませんでした。






[Verse 1]
Broke your heart on your birthday
誕生日に君の心を傷つけてしまった

I would call but I don't know what I could say
電話してもなんて言えばいいのか分からない

Only skin, only bone, and I'm flawed
外見だけではなく 骨の髄までも 俺には欠点ばかり

Crying in your parents' garage
君の親のガレージで泣いている

So I'll sew my eyelids shut
だから俺は自分の瞼を縫って閉じるんだ

So I don't have to be reminded of us
俺たちのことを思い出す必要もない

'Cause everywhere that I go is a photo
俺が行く場所は写真になっているから

Every night I'm in bed with the vertigo
毎晩寝る時になるとめまいがしてくるよ


[Bridge]
It goes
そうなる

Every night I'm going
毎晩進行していく


[Verse 2]
Anxiety inside extremities
不安が極限まで高まっている

I'm losing touch, I got a tendency
感触がなくなっていく

To ruin all the things that I love
俺が愛するものすべてが台無しになっていく

I could make amends
償うことはできたんだ

But you know I had enough, oh man
でも知っての通り 俺には十分だった

Not right now
今じゃない

You would think that I would feel alive by now
君は俺が今生き生きしていると感じていると思っているんだろう

Twenty something years and I'm still so down
20数年 ずっと落ち込んでいる

Comtemplate on moving like my legs tied down, oh no
まるで足が固定されているかのようにじっとして考えていた

Try to coincide, lack on my back and the void is inside
合わせようとする 背中が欠けていて 心が空っぽなんだ

I can see my faults in the ceiling every night[×2]
毎晩天井で自分の過ちを見るんだ


[×2]
[Chorus]
So I'll drive all night through my home town
だから俺は夜通し故郷をドライブするんだ

You can drive your knife through my chest now
君は俺の胸にナイフを突き立てる

I'ma crash my car by your old house
俺は君の古い家に衝突する

'Cause all I'll ever be is a letdown
だって俺は失望してしまったから


[Bridge]
Every night I'm going
毎晩進行していく


[×4]
[Chorus]
So I'll drive all night through my home town
だから俺は夜通し故郷をドライブするんだ

You can drive your knife through my chest now
君は俺の胸にナイフを突き立てる

I'ma crash my car by your old house
俺は君の古い家に衝突する

'Cause all I'll ever be is a letdown
だって俺は失望してしまったから