【和訳】Juice WRLD - Intro















「Goodbye&Good Riddance」の「Intro」は Juice WRLD に電話を止めるよう話している女性の声が使用されています。バックトラックには Billie Eilish と Khalid の「lovely」がサンプリングされています。






I told you to stop fucking calling me
私に電話するなって言ったよね

I'm-I told you, I promise you,
私は言ったわ 約束する

I can't even talk to you right now, I fuckin' hate you
今はあなたと話せないの あなたのことは嫌いよ

No, for real, like, stop fucking calling me
違う 本当よ 私に電話しないで

I, I will delete you, I will block you
あなたの連絡先を消すわ ブロックするわ

Every fucking time you call me (but I'm, I'm done)
あなたが電話してくるたびに でも私はやったわ

I'm gonna fuckin' block you
あなたをブロックする

You can't fuckin' talk to me no more
これ以上話しかけないで

On Snapchat (okay), on Face-
スナップチャットで フェイスブックで

I don't wanna hear from you no more (okay, ayy)
これ以上あなたからは何も聞きたくない

Alright, I'm gonna hang up on you now, okay?
さて あなたをつるし上げるけど 覚悟はいい?

So stop fucking calling me
だから私に電話しないで

I said I hate you, stop calling me
あなたのことが嫌いだから電話しないでって言ったよね

Lose my fucking number because I'm done
番号はもうないわ 終わったから

Is that good?
それでいい?

Uh, I can't yell at a phone (I will fucking block you)
電話で叫ぶことはない あなたをブロックするわ

Nigga, you ain't do shit for me, I promise you
あなたは馬鹿なことをしない 約束するわ

I promise, do you want that?
約束するわ あれが欲しいの?

All the shit I did for you
私はあなたのためにしてきた

Okay, alright,
分かったわ ええ

How 'bout this big shit like you gon' be something
あなたが有名になるって言うような冗談についてどう思う

You not gon' be shit, I promise you
あなたには無理だわ 約束する

I put that on everything I love,
私が愛しているすべてに置いた

You gon' be stuck where the fuck you're at,
あなたは自分のいる場所で動けなくなっている

And you gon' be wishin' that you knew me
あなたは私のことを知りたくなる

Okay, okay, go ahead talk all that shit now
分かったわ  話を続けて頂戴

But who had your back? Me, I did
でもあなたの後ろには誰がいたの? 私よ