【和訳】Lil Peep - Broken Smile (My All)














 「Broken Smile(My All)」は Lil Peep の死後のアルバム「Come Over You You Sober, Pt2」のオープニングトラックです。この曲のコーラスは、PatrickxBlue が2017年にリリースした「Broken Smile」の Lil Peep のパートをそのまま使用しています。






[×2]
[Intro]
I gotta go right now, that's all
今すぐ行かないといけないんだ それだけ

Nothing to it, don't expect no call
何もない 連絡とか期待しないでくれ

Y'all been plotting on me, praying I fall
みんな俺の破滅を祈っていた
 
I been working, I been giving my all
俺は全力を尽くしていた


[×2]
[Chorus]
She was the one with the broken smile
彼女は無理に笑っていた そんな奴だった

Now that it's done, she was the one
今はもういない 彼女はそんな奴だった 

She was the one that was worth my time
彼女は俺の時間を使う価値のある奴だった

Now that she gone, I know that I'm wrong
今は彼女はいなくなって 分かったよ 俺が間違っていたんだって


[Verse]
One more chance to give and that's all I have
チャンスをくれ  俺の持っているすべてを捧げるから

All I have left in my heart
俺が自分の心においてったすべて

I've been through enough to know
俺は十分わかっていた

When you're sad and we're far apart
君が悲しんで 俺たちの距離が遠く離れているとき


[×2]
[Bridge]
Give me some time and I'ma make you mine again (Yeah)
もっと時間をくれ そしたらまた君を俺のものするよ

Give me a line so I can write you a line again (Yeah)
俺に一報をくれ そしたら俺もまた君に手紙を書くから


[×2]
[Chorus]
She was the one with the broken smile
彼女は無理に笑っていた そんな奴だった

Now that it's done, she was the one
今はもういない 彼女はそんな奴だった 

She was the one that was worth my time
彼女は俺の時間を使う価値のある奴だった

Now that she gone, I know that I'm wrong
今は彼女はいなくなって 分かったよ 俺が間違っていたんだって


[Outro]
One more chance to give and that's all I have, all I have
チャンスをくれ  俺の持っているすべてを捧げるから

She was the one with the broken smile
彼女は無理に笑っていた そんな奴だった

She was the one that was worth my time
彼女は俺が時間を使う価値のある奴だった