【和訳】Lil Peep - Fingers















 「Fingers」での Lil Peep は元カノの Emma Harris のことが頭から離れません。彼はまだ彼女を愛していますが、自身が間違っていたことを理解しています。彼は関係を戻せるならなんだってするでしょう。






[Verse]
Everyone hates me,
みんな俺のことを嫌っている 

But nobody knows me
でも誰も俺のことを知らない

Where did the time go,
時間がどこに行ったか

Could somebody show me?
誰が俺に教えてくれるんだ?

Getting a ride slow,
ゆっくりと乗る

You know where I'm going
俺がどこに行くか 君は知っている

Back at the club girl,
クラブの裏側で

Your feelings are showing
君の気持ちはすぐわかる

How can I not stare,
どうすれば見なくて済むんだ

The way that you're glowing?
輝いている君を

I am a nightmare
俺は悪夢さ

You don't wanna know me
君は俺のことを知りたくないだろう

Running my fingers through your hair
君の髪が俺の指を離れていく

Makes me remember everything,
色んな事を思い出すよ

Why don't you hate me?
どうして君は俺のことを嫌うんだ?


[Hook]
I'll be the first there
そこで一番になって

And I'll be the last there
そこで終わりにするんだ

I'm not gonna last here
ここで終わりにはしない

I'm not gonna last long
最後の曲にはしないよ

I will be right here
俺はここにいるよ

I'll buy you a flight here
ここで君に飛行機のチケットを買うよ

I'll give you a night here
ここで君と夜を過ごすよ

We gotta move on
俺たちは行かないとね


[Verse]
Everyone hates me,
みんな俺のことを嫌っている 

But nobody knows me
でも誰も俺のことを知らない

Where did the time go,
時間がどこに行ったか

Could somebody show me?
誰が俺に教えてくれるんだ?

Getting a ride slow,
ゆっくりと乗る

You know where I'm going
俺がどこに行くか 君は知っている

Back at the club girl,
クラブの裏側で

Your feelings are showing
君の気持ちはすぐわかる

How can I not stare,
どうすれば見なくて済むんだ

The way that you're glowing?
輝いている君を

I am a nightmare
俺は悪夢さ

You don't wanna know me
君は俺のことを知りたくないだろう

Running my fingers through your hair
君の髪が俺の指を離れていく

Makes me remember everything,
色んな事を思い出すよ

Why don't you hate me?
どうして君は俺のことを嫌うんだ?


[×2]
[Outro]

I'll be the first there
そこで一番になって

And I'll be the last there
そこで終わりにするんだ

I'm not gonna last here
ここで終わりにはしない

I'm not gonna last long
最後の曲にはしないよ