【和訳】Lil Peep – ​Gucci Mane











 「Gucci Mane」はアトランタを拠点に活動している同名のラッパーについて言及しています。 Lil Peep が Gucci Mane についてラップしたのはこの曲に限らず、「Downtown」や「White Tee」でも見られます。






[Chorus]
Cocaine in your bitch brain
お前のビッチの脳はコカインでイカれている

I make it rain where my bitch say
ビッチの望み通り 俺は金をばらまく

No pain when my mind fade
キマっているときは 痛みはない

I've been high since last Friday
先週の金曜日からハイなんだ

Dope veins, wear the cold chain
静脈にはドラッグ 冷たい鎖が巻き付いている

Switchin' lanes, bumpin' Gucci Mane
車線を変更して Gucci Mane と衝突する

I don't listen what my friends say
友人が言っていることは聞かない

I can't cry, but I'm a Crybaby
俺は泣けないけど泣き虫なんだ
(「Crybaby」はLil Peep が以前リリースしたアルバムの名前でもある)

I can't lie, I might die, baby
嘘はつけない きっと俺は死ぬんだ

But as long as I'm alive, we gon' shine, baby
でも生きている間は 輝いていようぜ

Look me in my eyes, baby
俺の目を見ろ

I've been high since last Friday
先週の金曜日からハイなんだ


[Verse]
I can't drive, but let's ride baby
運転できないけど このまま行こうか

And as long as I'm alive, I'mma die, baby
俺が生きている間は 俺は死ぬ可能性があるってことだ

Time flies on the highway
ハイウェイの上で時間が過ぎていく

I've been high since last Friday
先週の金曜日からハイなんだ


[Chorus]
Cocaine in your bitch brain
お前のビッチの脳はコカインでイカれている

I make it rain where my bitch say
ビッチの望み通り 俺は金をばらまく

No pain when my mind fade
キマっているときは 痛みはない

I've been high since last Friday
先週の金曜日からハイなんだ

Dope veins, wear the cold chain
静脈にはドラッグ 冷たい鎖が巻き付いている

Switchin' lanes, bumpin' Gucci Mane
車線を変更して Gucci Mane と衝突する

I don't listen what my friends say
友人が言っていることは聞かない

I can't cry, but I'm a Crybaby
俺は泣けないけど泣き虫なんだ

I can't lie, I might die, baby
嘘はつけない きっと俺は死ぬんだ

But as long as I'm alive, we gon' shine, baby
でも生きている間は 輝いていようぜ

Look me in my eyes, baby
俺の目を見ろ

I've been high since last Friday
先週の金曜日からハイなんだ