【和訳】Lil Peep – ​Interlude












 「Interlude」で Lil Peep は自身の無謀な支出に疑問を抱いており、ヒップホップ業界の愚かさやそこで起こるドラマについて語っています。






[Verse]
Two racks on my new shoes
俺の新しい靴は2000ドル

Why the fuck I do that?
俺はどうしてこんなことをしたんだ?

Tell me, why the fuck do I do that?
教えてくれ 俺はどうしてこんなことをしたんだ?

Two racks on some Gucci shoes
グッチの靴は2000ドル

Why the fuck do I do that?
俺はどうしてこんなことをしたんだ?

Tell 'em why the fuck I do that
教えてやるよ 俺がどうしてこんなことをしたか

Who's that with you in the room?
君と一緒に部屋にいた奴は誰だ?

Why the fuck do you do that?
君はどうしてそんなことをしたんだ?

Tell me, why the fuck do you do that?
教えてくれ 君はどうしてそんなことをしたんだ?

Girl, you know that I'ma die real soon
知ってるだろ 俺はもうすぐで死ぬんだ

Why the fuck do you do that?
君はどうしてそんなことをしたんだ?

Tell me, why the fuck do you do that?
教えてくれ 君はどうしてそんなことをしたんだ?


[Chorus]
Gimme a break from all this bullshit[×3]
もうくだらないことは勘弁してくれ

She just want me for the culture, damn
彼女は文化のために俺を望んでいる

Gimme a break from all this bullshit[×3]
もうくだらないことは勘弁してくれ

She just want me for the culture
彼女は文化のために俺を望んでいる

Gimme a break from all this bullshit[×3]
もうくだらないことは勘弁してくれ

Gimme a break, gimme a break
勘弁してくれ


[Bridge]
Gimme a break from all this bullshit[×2]
もうくだらないことは勘弁してくれ


[Verse]
Two racks on my new shoes
俺の新しい靴は2000ドル

Why the fuck I do that?
俺はどうしてこんなことをしたんだ?

Tell me, why the fuck do I do that?
教えてくれ 俺はどうしてこんなことをしたんだ?

Two racks on some Gucci shoes
グッチの靴は2000ドル

Why the fuck do I do that?
俺はどうしてこんなことをしたんだ?

Tell 'em why the fuck I do that
教えてやるよ 俺がどうしてこんなことをしたか

Who's that with you in the room?
君と一緒に部屋にいた奴は誰だ?

Why the fuck do you do that?
君はどうしてそんなことをしたんだ?

Tell me, why the fuck do you do that?
教えてくれ 君はどうしてそんなことをしたんだ?

Girl, you know that I'ma die real soon
知ってるだろ 俺はもうすぐで死ぬんだ

Why the fuck do you do that?
君はどうしてそんなことをしたんだ?

Tell me, why the fuck do you do that?
教えてくれ 君はどうしてそんなことをしたんだ?
 

[Outro]
Fuck...
クソッ