【和訳】​never,forever. – ​you could have stayed










 ​never,forever. は自分のベッドの上で一日の大半を過ごしていたため沈んでいきます。暗い思考が彼を支配しているので、彼はベッドから出る意欲や目的を持っていません。






Cause I've been thinking
だって俺は考えていたから

That I should go home
家に帰るべきか

And I've been sinking
俺は沈んでいた

Into my bed
自分のベッドに

Into my sheets
自分のシーツに

Trapped in my head
自分の頭の中に閉じ込められていた


I've been sleeping in
俺は眠っていた

But you're wide awake
でも君は起きていた

If I could find some purpose
もし俺が目的を見つけることができていたら

Then I'd watch the sun rise
日の出を見ることができたのにな

Oh, I'd watch the sun rise everyday
毎日陽が昇るのを見れたのな


Cause I've been thinking
だって俺は考えていたから

That I should go home
家に帰るべきか

And I've been sinking
俺は沈んでいた

Into my bed
自分のベッドに

Into my sheets
自分のシーツに

Trapped in my head
自分の頭の中に閉じ込められていた


I've been sleeping in
俺は眠っていた

But you're wide awake
でも君は起きていた

If I could find some purpose
もし俺が目的を見つけることができていたら

Then I'd watch the sun rise
日の出を見ることができたのにな

Oh, I'd watch the sun rise everyday
毎日陽が昇るのを見れたのな
 

I've been sleeping in
俺は眠っていた

You're wide awake
君は起きていた

If I could find some purpose
もし俺が目的を見つけることができていたら

Then I'd watch the sunrise
日の出を見ることができたのにな

I would watch the sunrise everyday
毎日陽が昇るのを見れたのな