【和訳】Lil Peep – We Think Too Much












 「We Think Too Much」は「Hellboy」の13曲目に収録されています。Lil Peep は周囲の人々が心配してストレスを抱えないように自身の不安を隠していることを語ります。サンプリングされているのは Aphex Twin の「Lichen」です。






[×2]
[Chorus]
Nobody wants to talk to me,
誰も俺のことを話したがらないけど

But everyone wants to walk with me
誰もが俺と話したがる

And I always been that kid,
俺はいつまでも子供さ

Maybe I won't be if I live
きっと生きている間は大人になることはない

Long enough,
十分経ったけど

But I think I'ma die now, yah, aye, aye
俺は今死ぬかもしれないと思っている

I just keep it to myself and try not to cry too loud
秘密にしているだけだ 大声で泣こうなんて思っちゃいない

I just wanna lay my head on your chest,
君の胸に頭を置きたいんだ

So I'm close as it gets to your heart
だから君の心に触れられるところまで近づくんだ

We can fall apart,
俺たちは別れて

Start over again
またやり直す

Nobody knows me,
誰も俺のことは知らない

Nobody knows one thing about me
誰も俺についてのことは知らない

Everyone doubts me
誰もが俺を疑う

But I'ma make it all come true, and I do it for you
でも俺は夢を実現させるんだ 君のために

I know all about the pain that you go through
君が経験した痛みは全部知っている