【和訳】XXXTENTACION – I don't let go













 「I don't let go」で XXXTENTACION は Playboi carti の「Magnolia」の歌詞を引用しながら、女性との性的なやりとりについて語っています。この曲には Rich The Kid の「Bring It Back」がサンプリングされています。






[×2]
[Chorus]
Sometimes I don't let go
俺は時々手放さないことがある

I shine, I shine, outta these walls
俺は壁の外で光っている

He’s mad 'cause of your hoes
彼は怒っている 君の女のせいだ

Watching from the outside
外側から見ているよ


[Verse 1]
Thoughts is fucking verified
その思考は確かめられた

And I'm on your thottie mind
君の気持ちは理解している

But I don't want her, 'cause I got a wife
でも彼女はいらない 俺には妻がいるから

Playing with the pen through the day and night
ペンを一日中走らせている

Play with the mind and the beat, oh, I
感情とビートで遊んでいる

Shawty wanna swallow up the meat, oh, I[×2]
女の子は肉を食べたがっている


[×2]
[Chorus]
Sometimes I don't let go
俺は時々手放さないことがある

I shine, I shine, outta these walls
俺は壁の外で光っている

He’s mad 'cause of your hoes
彼は怒っている 君の女のせいだ

Watching from the outside
外側から見ているよ


[Verse 2]
Huh, she gettin’ smoked like a bong, hm
彼女はボンのようにマリファナを吸う
(bong はマリファナ用の水キセル)

Smoked like that song, hm
あの曲のように吸う

That's fire, that's my lung, hm
それは炎 それは俺の肺

I got the dope in my sock, aw-yuh
靴下にマリファナを隠す

She wanna grind on the rock, mhm
彼女はアソコをグラインドしたがる

I pull up like a-mhm, huh
俺は引っ張る

She pull up, I'm like mhm, huah
彼女は引っ張る 俺みたいに


[×2]
[Chorus]
Sometimes I don't let go
俺は時々手放さないことがある

I shine, I shine, outta these walls
俺は壁の外で光っている

He’s mad 'cause of your hoes
彼は怒っている 君の女のせいだ

Watching from the outside
外側から見ているよ