【和訳】Lil Peep & Lil Tracy – Witchblades











 「Witchblades」で Lil Peep と Lil Tracy はコカインによる薬物習慣について語り、 Tracy はそれに加え、疎外された高校時代についても話します。この曲には Three Days Grace の「The Real You」がサンプリングされています。






[Hook: Lil Peep]
Switchblades, cocaine
スイッチブレード コカイン

GothBoiClique, make a hoe shake
ゴスボーイクリック 女を揺さぶる

Black fur, black coat
黒いファー 黒いコート

GothBoiClique in the back, hoe
ゴスボーイクリックは後ろにいる

Switchblades, cocaine
スイッチブレード コカイン

GothBoiClique, till my soul take
ゴスボーイクリック 俺の魂がなくなるまで

Black jeans, half black hoes
黒いジーンズ 黒人ハーフの女

GothBoiClique in the castle
ゴスボーイクリックは城の中にいる


[Verse 1: Lil Tracy]
In high school I was a loner
高校のときは 孤独だった

I was a reject, I was a poser
俺はハブられた  気取っていたんだ

Multiple personalities, I'm bipolar
複数の人格を持つ 躁鬱なんだ

I swear, I mean well, I'm still goin' to hell
良かれと思っていたんだ 地獄に進んでいく

Witchcraft, love chants
魔術 愛の詠唱

Whisper in my ear, put me in a trance
耳に囁きかけられると トランスに入る

Cocaine, all night long
一晩中コカインをキメる

When I die bury me with all my ice on
俺が死んだら 俺の宝石全部一緒に埋めてくれ

Witchcraft, love chants
魔術 愛の詠唱

Whisper in my ear, put me in a trance
耳に囁きかけられると トランスに入る

Cocaine, all night long
一晩中コカインをキメる

When I die bury me with all my ice on
俺が死んだら 俺の宝石全部一緒に埋めてくれ


[×2]
[Bridge: Lil Peep]
When I die bury me with all my ice on
俺が死んだら 俺の宝石全部一緒に埋めてくれ

When I die bury me without the lights on
俺が死んだら 明りを消して埋めてくれ

Lights off, nightlights
常夜灯を消して

Clothes off, baby, I got good white
服を脱ぐ いいコカインを手に入れた


[Verse 2: Lil Tracy]
Clothes off, baby, I got good white
服を脱ぐ いいコカインを手に入れた

Tell me a secret, and I'll tell one of mine
秘密を教えてくれ 俺のも教えるからさ

I just wanna talk, I don't wanna fight
ただ話したいだけ 争いたくはない

Ask me if I'm alright, do you want me to lie?
大丈夫か聞いてくれ 俺に嘘ついてほしいのか?


[Hook: Lil Peep]
Switchblades, cocaine
スイッチブレード コカイン

GothBoiClique, make a hoe shake
ゴスボーイクリック 女を揺さぶる

Black fur, black coat
黒いファー 黒いコート

GothBoiClique in the back, hoe
ゴスボーイクリックは後ろにいる

Switchblades, cocaine
スイッチブレード コカイン

GothBoiClique, till my soul take
ゴスボーイクリック 俺の魂がなくなるまで

Black jeans, half black hoes
黒いジーンズ 黒人ハーフの女

GothBoiClique in the castle
ゴスボーイクリックは城の中にいる