【和訳】Lil Peep & Lil Tracy – Your Favorite Dress












 「Your Favorite Dress」は Lil Peep と Lil Tracy のミックステープ「CÅSTLESII」のラストトラックです。曲の語り手は彼女に愛されていないことを理解しており、自殺をほのめかしています。






[×2]
[Chorus: Lil Tracy]
I know that you like me
君が俺を好きなのは知っている

Kiss me with your eyes closed[×4]
目を閉じて俺にキスしてくれ

I know that's your favorite dress,
それが君の好きな服だってことは知っている

Set fire to it
それに火を点けるんだ


[Verse 1: Lil Tracy]
You say you're a good girl, I say you're a liar
君はいい女だと言う 俺は君を嘘つきと言う

How could such a good girl, love a vampire
いい女の子なのにどうして吸血鬼を愛してしまったんだい

Kisses aren’t enough, I wanna bite through you
キスじゃ物足りない 君に噛みつきたい

I would never lie to you, I would never fool you
俺は君に嘘をついたりだましたりすることはない


[×2]
[Chorus: Lil Tracy]
I know that you like me
君が俺を好きなのは知っている

Kiss me with your eyes closed[×4]
目を閉じて俺にキスしてくれ

I know that's your favorite dress,
それが君の好きな服だってことは知っている

Set fire to it
それに火を点けるんだ


[Verse 2: Lil Peep]
I know that you like me, kiss me with your eyes closed
君が俺を好きなのは知っている 目を閉じて俺にキスしてくれ

Hate it when you fight me, love it when I die slow
君と争うのは嫌なんだ 俺がゆっくりと死んでいくときは愛してくれ

She just wanna bite me, I could see your eyes glow
彼女はただ俺に噛みつきたいだけ 君のめに輝きが見えるよ

Kill me in my white tee, baby, let my blood flow
"white tee"の中で殺してくれ  俺の血を流してくれ
(「white tee」は Lil Peep と Lil Tracy の最初のコラボ曲)

Let my blood flow, let my blood flow
俺の血を流してくれ

We just havin' fun though
俺たちはただ楽しく過ごしていたけど

Now my blood froze, I can see the sun hoe
今 俺の血は凍っている 太陽が見える

You're the one hoe, lookin' for my love though
君は特別だ 俺の愛を探している

Where my love go, baby, where my gun go?
俺の愛はどこに行った? 俺の銃はどこに行った?


[×2]
[Chorus: Lil Tracy]
I know that you like me
君が俺を好きなのは知っている

Kiss me with your eyes closed[×4]
目を閉じて俺にキスしてくれ

I know that's your favorite dress,
それが君の好きな服だってことは知っている

Set fire to it
それに火を点けるんだ