【和訳】Lil Peep x Wicca Phase Springs Eternal - Absolute In Doubt








 「Absolute In Doubt」は Lil Peep のミックステープ「Crybaby」の4曲目です。この曲には Lil Peep も参加していたGBCのメンバーである WICCA PHASE SPRINGS ETERNAL が参加しています。






[Intro: WICCA PHASE SPRINGS ETERNAL]
Runnin' up that hill, you pushin' me back
丘を駆け上る 君は俺を押し戻す

Wish that I can make you want it bad
君がそれを望んでくれたらよかったのに

I don't need it though[×2]
俺は別にそれを必要としていないから


[Verse 1: WICCA PHASE SPRINGS ETERNAL]
Sometimes you make me wait and make it like a plan
君は時々俺を待たせる まるで何か考えがあるかのように

Wish that you could help me understand
君に教えてほしかった

Why? Cause I don't know (I don't know, I don't know)
なぜって? だって俺は知らないから

Sometimes I feel that weight, I hold that in my chest
時々 重さを感じるよ 胸にそれを抱いていると

Sometimes I hold it back, other times I'm blessed
我慢しないといけないときもあるけど それ以外のときは恵まれているよ

Other times I want more, you put me in debt
もっと望んでしまう 君が俺に借金を課す

I want you like Zoloft
ゾロフトみたいな君が欲しいよ
(Zoloft はSSRIの抗うつ薬)

Wanna be like so inside, wanna be like
理想の自分になりたいよ

For me want you to be more into it than this
君には俺のために これ以上のことをしてほしい

For me I want more than you seem to wanna give
俺のために 君から貰える以上のものを望んでしまう

I see passion in the way you turn your back
君がそっぽを向いた背中から情熱を感じるよ

Money and the ice, I put upon your wrist
金とダイヤモンド 君の腕につけるよ

There's a silhouette inside, a lucid dream
シルエットが浮かび上がる 明晰夢の中で

I project myself on you, then back to me
俺は自分自身を君に投影して 自分に戻ってくる

There's a reason that she doesn't call me back
彼女は電話をかけてこないのには理由がある

It is the way, it is the way it really seems
そう思うだけで そんなことはないさ

There's a vision of an altar now, me and the one
祭壇が見える 俺と他の誰か

Some passin' on and out
出入りする人もいる

(And out, and out)
出ていく


[Break: WICCA PHASE SPRINGS ETERNAL & Lil Peep]
It wasn't somethin' that I thought about
俺が考えたのはそういうことじゃない

But, knew that you were absolute in doubt
でも君が明確に疑いを持っていたことは知っていた


[Verse 2: Lil Peep]
It wasn’t somethin' that I thought about
俺が考えたのはそういうことじゃない

But, knew that you were absolute in doubt
でも君が明確に疑いを持っていたことは知っていた

I just really wanna talk to you again
もう一度君と話しがしたいだけなんだ

That’s how I know that I'ma haunt you in the end
それが最後に 君を悩ませる方法だって知っている

It wasn’t somethin' ‘til you brought it up
君が言い出すまではそんなことなかった

I knew that you were tryna make it out
君が解決しようとしていたことは知っていた

Without a single scar, clawin' at my heart
傷一つなく 心の中でいがみ合う

I saw you in his car, swear I knew it from the start
彼の車の中にいる君を見た 最初から知っていたよ

Bring me down, it’s not that easy
俺を失望させてくれ それは容易いことじゃないけど

Lay me down, just please don’t leave me
寝かせてくれ いかないでほしい

I remember you were climbin' on top of me
君が俺の上に上っていたことは覚えているよ

Why you actin' like you fuckin' forgot me?
どうして君は俺を忘れてしまったかのように振舞うんだ?

I’ve been dreamin' about a place out in Hollywood
俺はハリウッドに行くのを夢見ていた

Tell my mama that I’m movin' to Hollywood
ママに言うよ 俺はハリウッドにやってきたって


[Outro: Lil Peep]
Bring me down, it’s not that easy
俺を失望させてくれ それは容易いことじゃないけど

Lay me down, just please don’t leave me
寝かせてくれ いかないでほしい

Bring me down, it’s not that easy
俺を失望させてくれ それは容易いことじゃないけど

Lay me down, just please don’t leave me
寝かせてくれ いかないでほしい

It wasn’t somethin' that I thought about
俺が考えたのはそういうことじゃない

But, knew that you were absolute in doubt
でも君が明確に疑いを持っていたことは知っていた

I just really wanna talk to you again
もう一度君と話しがしたいだけなんだ

That’s how I know that I'ma haunt you in the end
それが最後に 君を悩ませる方法だって知っている