【和訳】Ariana Grande - bloodline













 「bloodline」で Ariana Grande は友人との性的関係について語ります。相互で利益を享受する友人との関係において、家族関係になることなく楽しい時間を過ごすことを誓います。






[Intro: Marjorie Grande]
Because I'm trying to do the best I can
だって私はベストを尽くそうとしているから

And they can't find something to satisfy me, ugh
彼らには私を満足させるものが見つけられない


[Verse 1: Ariana Grande]
Even though you're bad for me, I know
たとえあなたが私にとって害であっても 分かっている

You're the one that I'm thinkin'
私はあなたのことを考えている

Got me feelin' so incredible
本当に信じられない気分だわ

Would you mind maybe linkin'?
私とつながってくれるかしら?


[Pre-Chorus: Ariana Grande]
Love me, love me, baby
私を愛して

Are you down? Can you let me know?
落ち込んでいるの? 教えてくれるかしら?

Love me, thank you, leave me
愛しているわ ありがとう 放っておいて

Put it down, then it's time to go
やめて  そしたら今が行くとき

Get it like you love me
私を愛してよ

But you don't, boy, it's just for show
でもあなたはそうしない ショーのためだけ

Take it or leave it, you gotta take it or leave it like uh
どっちかに決めて 受け入れるか拒否するか


[×2]
[Chorus: Ariana Grande]
Don't want you in my bloodline, yeah
あなたを私の血筋に入れたくないの

Just wanna have a good time, yeah
素敵な時間を過ごしたいだけ

And no need to apologize, no
謝罪はいらない

But you gon' have to let this shit go
でもそんな馬鹿な考えは捨てて


[Verse 2: Ariana Grande]
No, we won't be talking the next day
明日は話さないでしょうね

I ain't got nothin' to say (Yeah, nah)
何も言うことがないの

I ain't lookin' for my one true love
本当の愛も探していないし

Yeah, that ship sailed away
ええ その船はもう出航したのよ


[Pre-Chorus: Ariana Grande]
Love me, love me, baby
私を愛して

Are you down? Can you let me know?
落ち込んでいるの? 教えてくれるかしら?

Love me, thank you, leave me
愛しているわ ありがとう 放っておいて

Put it down, then it's time to go
やめて  そしたら今が行くとき

Get it like you love me
私を愛してよ

But you don't, boy, it's just for show
でもあなたはそうしない ショーのためだけ

Take it or leave it, you gotta take it or leave it like uh
どっちかに決めて 受け入れるか拒否するか


[×2]
[Chorus: Ariana Grande]
Don't want you in my bloodline, yeah
あなたを私の血筋に入れたくないの

Just wanna have a good time, yeah
素敵な時間を過ごしたいだけ

And no need to apologize, no
謝罪はいらない

But you gon' have to let this shit go
でもそんな馬鹿な考えは捨てて

[Bridge: Ariana Grande]
Say I know what you want, what you want from me
あなたが私に何を望んでいるのか分かるわ

I know what you think, what you think you see (So what you think)
私には分かる あなたの考えていることや見ているものが

I know what you looking for, but I'm complete (Yee)
私には分かる あなたが探しているものが でももうコンプリートしたわ

I know what you need, but it won't be me
あなたの必要なものが分かる でも私は期待に応えないわ

I know what you want, what you want from me
あなたが私に何を望んでいるのか分かるわ

I know what you think, what you think you see
私には分かる あなたの考えていることや見ているものが

I know what you looking for, but I'm complete
私には分かる あなたが探しているものが でももうコンプリートしたわ

I know what you need, but it won't be me (But it won't be me)
あなたの必要なものが分かる でも私は期待に応えないわ


[×2]
[Chorus: Ariana Grande]
Don't want you in my bloodline, yeah
あなたを私の血筋に入れたくないの

Just wanna have a good time, yeah
素敵な時間を過ごしたいだけ

And no need to apologize, no
謝罪はいらない

But you gon' have to let this shit go
でもそんな馬鹿な考えは捨てて