【和訳】Lil Peep feat. Cold Hart - Big City Blues












 「Big City Blues」で Lil Peep は彼の幸せを願っている女の子への愛を語っています。彼は悲しみと憂鬱な気分を曲にしますが、同時に他人を愛したいとも思っています。






[Verse 1: Lil Peep]
I just wanna see you smile
君の笑顔が見たいだけなんだ

I just wanna make you mine
君を俺のものにしたいだけなんだ

We can spend time, smoke away the time
時間はいくらでもある タバコを吸ってもいいんだ

We can go anywhere you ever wanted
君が行きたかったところはどこへだって行ける

Anything you ever dreamed
君は夢見たもの全部

I can make your dreams come true (come true)
俺なら君の夢をかなえられる

I'll be on my own, no crew (crew)
俺一人で 仲間はいない

Out here makin' these moves (yeah)
ここから動かすんだ

Singin' these big city blues (city, yeah)
大都会のブルースを歌うのさ

I don't wanna think about you (nah, nah)
君のことは考えたくない

Every time I think about you (you)
君のことを考えるといつも

I swear I fall in love again (damn)
誓うよ また恋に落ちてしまう

I remember everything you said
君が言ったことは全部覚えている

Promise me it's real (yeah)
約束したよね 本当だって

Girl, I got a deal (got a deal)
取引をしたんだ

You could be my girl if I could be your world
もし俺が君のすべてなら 君は俺の女の子だ

Promise me it's real (yeah)
約束したよね 本当だって

Girl, I got a deal (aye)
取引をしたんだ

You could be my girl if I could be your world
もし俺が君のすべてなら 君は俺の女の子だ

Coldhart, Coldhart
コールドハート


[Verse 2: Cold Hart]
And we can leave this club
クラブを立ち去ることだってできるし

And we can get fucked up
ハイになることだってできる

In the back of the Chevy
シボレーの後ろで

Girl, I felt your heart beatin' heavy for me (woah)
君の心臓の鼓動が 俺にとっては重く感じるよ

And I just wanna see you shine (shine)
君の輝いている姿が見たいだけなんだ

Girl, you got stars for eyes (you do)
君の目に星が映ってるだろ

And she sweet like Texas tea
彼女はテキサスティーのように甘い

With a ass from Tennessee
テネシーからやってきた間抜け共に

And we can take the long way home
遠回りをして家に帰ることもできる

'Cause I don't wanna see you go
だって君がいなくなるのを見たくないから

Sittin' drinkin' whiskey, hopin' that you'll miss me
座ってウイスキーを飲む 君が俺を恋しくなってくれたらいいな

Baby, say you do (please say you do)
恋しくなるって言ってくれ

Maybe say you do
きっと恋しくなるって言うんだろうな