【和訳】Juice WRLD - Karma (Skit)














 「Karma (Skit)」は Juice WRLD のアルバム「Goodbye & Good Riddance」の12番目に収録されています。サンプリングされているのは Billie Eilish & Khalid の「​lovely」をピッチアップさせたものです。






Okay, it's me again
ええ また私よ

I've called you, like, a billion times now
あなたに電話したわ 何回もね

Why can't you answer the phone?
どうして電話に出てくれないの?

I know, I have called you back a billion times
あなたに何回も電話したのよ

Why can't you answer the phone?
どうして電話に出てくれないの?

What? Yeah, I know, I'm sorry
何? ええ 分かっているわ ごめんなさいね

I told you, that none of that meant nothing to me
あなたに言ったこと それは何の意味もないわ

Noth-nothing meant nothing to me
私にとっては何の意味もないの

(I gave you everything)
あなたにすべて捧げたわ

He didn't mean anything to me
彼は私に何にも言わなかった

I told you I was there for you
あなたのためにそこにいるって言ったわ

So you just gon' give everything
だからあなたはすべてをくれるの

I gave you to somebody else?
私はあなたに誰かを渡してしまったの?

You just gon' give me all away like that?
あなたはそんな感じで私に全部くれるの?

Nigga, you was just calling me
あなたは私に電話してきた

Yeah you was the one saying all that, but I don't care
ええ あなたは特別だったわ でもそんなこと気にしていないわ

I love you, I always loved you
あなたを愛している いつもあなたを愛していた

Whatever...
どんなことでもね

But, I wouldn't, I wouldn't be calling you if I didn't love you
でも 私があなたを愛していなかったら電話していないわ

I love you
あなたを愛しているわ

You don't have to hang up the phone,
電話を切る必要はないわ

Don't hang up the ph-, what are you doing?
切らないで あなたは何をしているの?

None of that, that bag don't mean shit to me
そのどれも バッグは意味ないの

I don't give a fuck about what you got, I really love you
あなたが手に入れたものなんか気にしない 本当に愛しているわ

Okay, but I said don't hang up the phone, I wanna talk to you
分かったわ でも電話は切らないで あなたと話したいの