【和訳】Lil Peep – Driveway















 「Driveway」は Lil Peep のミックステープ「Crybaby」のラストトラックです。この曲にサンプリングされているのは Real Friends の「I've Given Up On You」です。






[Pre-Chorus]
Leave it in the driveway, bitch, I'm done
車道に置いて行かれた 俺は終わりさ

Makin' me cry and pull out my gun
泣かされたから 銃をひきぬいた

I'm gonna shoot this if you run
君が逃げるなら 撃ち抜くよ

Blow my brains out just for fun
楽しむためだけに 自分の脳を吹き飛ばすのさ

I can't sleep and I can't eat
眠れないし 食欲もない

The same old shoes still on my feet
未だに同じ靴を履いている

The same old grass still on my lawn
芝生には同じ草がまだ生えている

But it died since you've been gone
でも君がいなくなってからはもう死んでるよ


[Chorus]
Hold on to me
俺に捕まってくれ

I got one more question
もう一つ質問がある

Hold on for me
我慢してくれ

Did you learn your lesson?
君は何か学んだかい?


[Verse]
Lil Bo Peep in the same old jeans
リルブーピープは同じ古いジーンズを履いている

I'm in the same white tee that I wore last week
俺は先週着たのと同じ白いTシャツを着ている

If she don't love me for my money
もし彼女が金を理由に俺を愛さないのなら

Then she love me for me
彼女は俺のために俺を愛している

Baby, I've been gettin' money so it's easy to see
俺は金を稼いでいたから 見やすいんだ

Every time I spend a hundred she get somethin' for free
俺が数百ドル使うたびに 彼女は何か無料で手に入れる

All my friends think I'm buggin', she ain't fuckin' with me
友人は皆 俺がおかしいと思っている 彼女は俺とヤっていない

Got me thinkin' like it's nothin', she ain't fuckin' with me
何も思うことはないよ 彼女は俺とヤっていない

But she got me goin' crazy when she fuckin' on me, yeah
でも彼女とヤったら 俺はおかしくなってしまった


[Chorus]
Hold on to me
俺に捕まってくれ

I got one more question
もう一つ質問がある

Hold on for me
我慢してくれ

Did you learn your lesson?
君は何か学んだかい?


[Pre-Chorus]
Leave it in the driveway, bitch, I'm done
車道に置いて行かれた 俺は終わりさ

Makin' me cry and pull out my gun
泣かされたから 銃をひきぬいた

I'm gonna shoot this if you run
君が逃げるなら 撃ち抜くよ

Blow my brains out just for fun
楽しむためだけに 自分の脳を吹き飛ばすのさ

I can't sleep and I can't eat
眠れないし 食欲もない

The same old shoes still on my feet
未だに同じ靴を履いている

The same old grass still on my lawn
芝生には同じ草がまだ生えている

But it died since you've been gone
でも君がいなくなってからはもう死んでるよ


[Chorus]
Hold on to me
俺に捕まってくれ

I got one more question
もう一つ質問がある

Hold on for me
我慢してくれ

Did you learn your lesson?
君は何か学んだかい?