【和訳】Lil Peep – Beat It













 「Beat It」は Lil Peep のアルバム「California Girls EP」のサードトラックです。この曲にサンプリングされているのは Grouper の「Holofernes」です。






[Chorus]
Yeah, I thought I had a feeling before
ああ 前もそんな気分だったような

And now you're closin' the door
今 君はドアを閉ざしている

Because you don't want me comin' in
俺に入ってきてほしくないから

Yeah, I know I seen you before
ああ 前にも見たことがあるよ

Friday night at the store
金曜の夜 店で

You had another boy to hold your hand
違う男が君の手を握っていた


[Verse]
Okay, now I see ya, bitch
今 君に会う

You want me to beat it, bitch?
俺を殴りたいんだろ?

I ain't finna beat it, no, no
俺は逃げないよ

She said "Why you so conceited, bitch?"
彼女は言った「どうしてそんなにうぬぼれているの?」

Yeah, I got my reasons, bitch
ああ 理由ならあるよ

Why the fuck you geekin' hoe? Oh
どうしてビッチにそんなに興奮しているんだ?

Blood on the Nike swish
ナイキのマークが血まみれ

'Cause I had to bite the bitch
俺がビッチにかみついたから

Blood steady leakin' hoe, oh
女は血を流している

Shawty lookin' tasty though
でも女の子は魅力的に見える

Free Yung Bruh, Lil Tracy, hoe
Yung Bruh を解放しろ Lil Tracy だ

I make shawty scream it, oh, oh
女の子を叫ばせる

I'ma lil angel though
俺は小さな天使さ

I can see your anger though
怒っている君を見ている

I just can't believe it bro, oh
それが仲間なんて信じられない

She said, "I'm in danger" woah
彼女は言った「私は危険よ」

I don't see no danger hoe
危険には見えないな

I'm the one that's creepin' hoe, oh
俺はビッチに忍び寄る

Maybe I'll see you at the strip club
きっと君とストリップクラブで会うだろうね

Maybe I'll never see yo ass again
もう会わないかもしれない

Maybe I'll see you when the gig's up (Aye)
ギグが終わったら会うかもしれない

Why you fakin', why you playin' pretend?
どうして騙したんだ? どうして弄んだんだ?


[Chorus]
Yeah, I thought I had a feeling before
ああ 前もそんな気分だったような

And now you're closin' the door
今 君はドアを閉ざしている

Because you don't want me comin' in
俺に入ってきてほしくないから

Yeah, I know I seen you before
ああ 前にも見たことがあるよ

Friday night at the store
金曜の夜 店で

You had another boy to hold your hand
違う男が君の手を握っていた


[Verse]
Okay, now I see ya, bitch
今 君に会う

You want me to beat it, bitch?
俺を殴りたいんだろ?

I ain't finna beat it, no, no
俺は逃げないよ

She said "Why you so conceited, bitch?"
彼女は言った「どうしてそんなにうぬぼれているの?」

Yeah, I got my reasons, bitch
ああ 理由ならあるよ

Why the fuck you geekin' hoe? Oh
どうしてビッチにそんなに興奮しているんだ?

Blood on the Nike swish
ナイキのマークが血まみれ

'Cause I had to bite the bitch
俺がビッチにかみついたから

Blood steady leakin' hoe, oh
女は血を流している

Shawty lookin' tasty though
でも女の子は魅力的に見える

Free Yung Bruh, Lil Tracy, hoe
Yung Bruh を解放しろ Lil Tracy だ

I make shawty scream it, oh, oh
女の子を叫ばせる

I'ma lil angel though
俺は小さな天使さ

I can see your anger though
怒っている君を見ている

I just can't believe it bro, oh
それが仲間なんて信じられない

She said, "I'm in danger" woah
彼女は言った「私は危険よ」

I don't see no danger hoe
危険には見えないな

I'm the one that's creepin' hoe, oh
俺はビッチに忍び寄る

Maybe I'll see you at the strip club
きっと君とストリップクラブで会うだろうね

Maybe I'll never see yo ass again
もう会わないかもしれない

Maybe I'll see you when the gig's up (Aye)
ギグが終わったら会うかもしれない

Why you fakin', why you playin' pretend?
どうして騙したんだ? どうして弄んだんだ?