【和訳】Avicii - Hold The Line ft. A R I Z O N A








 「Hold The Line」は Avicii のアルバム「TIM」の7thトラックです。曲が完成する前に Avicii が亡くなってしまいましたが、彼のビジョンの近づけるために Von Bahder と Albin Nedler によって完成されました。






[Verse 1]
Crossbows and arrows, the smoke in the shadows
クロスボウと矢 影の中に立つ煙

You'll lose your mind standing on the battle line
君は戦線に立って 正気を失ってしまう

Starting to choke on your heart in your throat and
のどに心を詰まらせるようになって

It feels just like you can't remember how to fight
まるで戦い方を覚えていないかのように感じてしまう


[Pre-Chorus]
We'll crack before we shatter
粉々になる前に 割れるんだ

We can't fall apart (Oh, oh)
俺たちはバラバラにはなれない


[Chorus]
We don't get to die young
俺たちは若くして死ぬつもりはない

Trouble keeping our head sometimes
時々 正気でいることが困難になるんだ

We just have to push on
俺たちは前に進まないといけない

We don't get to give up this life
人生を諦めるつもりはない

All the breath in your lungs
君の肺の中にたまった息は

Is stronger than the tears in your eyes
君の目から流れる涙よりも強力なものだ

It's do or die, but we're alive
死ぬか生きるか それでも生き抜くよ

And while we're here, hold the line
俺たちがここにいる間は 一歩も譲らないさ


[Post-Chorus]
Hold the line
一歩も譲らないさ


[Verse 2]
Don't hold your hands up, it's your final stand
手を挙げるなよ それが君の最後の抵抗だ

Put your white flag down, oh, don't you surrender now
白旗を下ろせ 降伏するんじゃない

No hero's story, there's no blaze of glory
英雄の物語じゃない 栄光の炎はない

But dawn'll come at the end of the night
しかし夜明けは夜の終わりにやってくる


[Pre-Chorus]
We'll crack before we shatter
粉々になる前に 割れるんだ

We can't fall apart (Oh, oh)
俺たちはバラバラにはなれない


[Chorus]
We don't get to die young
俺たちは若くして死ぬつもりはない

Trouble keeping our head sometimes
時々 正気でいることが困難になるんだ

We just have to push on
俺たちは前に進まないといけない

We don't get to give up this life
人生を諦めるつもりはない

All the breath in your lungs
君の肺の中にたまった息は

Is stronger than the tears in your eyes
君の目から流れる涙よりも強力なものだ

It's do or die, but we're alive
死ぬか生きるか それでも生き抜くよ

And while we're here, hold the line
俺たちがここにいる間は 一歩も譲らないさ


[Post-Chorus]
Hold the line[×2]
一歩も譲らないさ


[Outro]
We don't get to die young
俺たちは若くして死ぬつもりはない

We just have to push on
俺たちは前に進まないといけない

We don't get to die young
俺たちは若くして死ぬつもりはない

Hold the line
一歩も譲らないさ