【和訳】Avicii - Peace Of Mind ft. Vargas & Lagola










 「Peace Of Mind」は Avicii のアルバム「TIM」のオープニングトラックです。フィーチャリングされているのは Avicii とは長い間共に曲を作ってきた Vargas & Lagola です。






[Verse]
Dear society
親愛なる社会へ

You are moving way too fast
君の動きは速すぎる

Way too fast for me
僕には速すぎる

I'm just tryin' to catch my breath
僕はただ一休みしようとしているだけなんだ


[Pre-Chorus]
Can I get a little peace of mind?
少しだけ休んでもいいかな?

And a little bit of silence to unwind?
くつろぐから 少しだけ静かにしてもらっていいかな?


[Chorus]
Relief, do you need a relief?
息抜き 君は息抜きが必要かい?

Do you need a relief? Do you need a release?
君は息抜きが必要かい? 自由が必要かい?

Do you wanna be free? Do you wanna be free?
自由になりたいのかい?

Do you wanna be free? Do you wanna be–
自由になりたいのかい?

Can I get a little peace of mind?
少しだけ休んでもいいかな?


[Verse]
Dear society
親愛なる社会へ

You are moving way too fast
君の動きは速すぎる

Way too fast for me
僕には速すぎる

I'm just tryin' to catch my breath
僕はただ一休みしようとしているだけなんだ


[Chorus]
Relief, do you need a relief?
息抜き 君は息抜きが必要かい?

Do you need a relief? Do you need a release?
君は息抜きが必要かい? 自由が必要かい?

Do you wanna be free? Do you wanna be free?
自由になりたいのかい?

Do you wanna be free? Do you wanna be–
自由になりたいのかい?

Do you wanna let, let go? Do you wanna let go?
放っておいてほしいのかい?

Do you wanna let go? Do you wanna let go?
放っておいてほしいのかい?

Do you wanna be free? Do you wanna be free?
自由になりたいのかい?

Do you wanna be free? Do you wanna be–
自由になりたいのかい?

Can I get a little peace of mind?
少しだけ休んでもいいかな?

And a little bit of silence to unwind?
くつろぐから 少しだけ静かにしてもらっていいかな?


[Verse]
Dear society
親愛なる社会へ

You are moving way too fast
君の動きは速すぎる

Way too fast for me
僕には速すぎる

I'm just tryin' to catch my breath
僕はただ一休みしようとしているだけなんだ


[Chorus]
Relief, do you need a relief?
息抜き 君は息抜きが必要かい?

Do you need a relief? Do you need a release?
君は息抜きが必要かい? 自由が必要かい?

Do you wanna be free? Do you wanna be free?
自由になりたいのかい?

Do you wanna be free? Do you wanna be–
自由になりたいのかい?

Do you wanna let, let go? Do you wanna let go?
放っておいてほしいのかい?

Do you wanna let go? Do you wanna let go?
放っておいてほしいのかい?

Do you wanna be free? Do you wanna be free?
自由になりたいのかい?

Do you wanna be free? Do you wanna let–
自由になりたいのかい?


[Outro]
Can I get a little peace of mind?
少しだけ休んでもいいかな?