【和訳】Troye Sivan - Lucky Strike












 「Lucky Strike」は Troye Sivan の2ndアルバム「Bloom」の9番目に収録されています。曲名は赤緑のブルズアイデザインが特徴的な、世界でも有名なタバコブランドからきています。






[Verse 1]
Oh, I wanna know just how to love you
僕はただ 君を愛する方法を知りたいんだ

The jewel of California
カリフォルニアの宝石みたいな君を

Oh, I wanna skip stones on your skin, boy
君の肌で水切りしたいよ

And drown me in your water
君の水で僕を溺れさせてくれ


[Pre-Chorus]
And my boy like a queen
僕の男の子はまるで女王様

Unlike one you've ever seen
君が見たことのないような奴さ

He knows how to love me better
彼は僕をもっと愛する方法を知っている

A hit of dopamine, higher than I've ever been
ドーパミンが押し寄せる 今までにないくらいにハイだ

He knows how to love me better
彼は僕をもっと愛する方法を知っている


[Chorus]
'Cause you're safe like spring time
だって君は春の季節のように安心だから

Short days, long nights, boy
短い昼 長い夜

Tell me all the ways to love you
君の愛し方を全部教えて

'Cause you taste like Lucky Strikes
だって君はラッキーストライクのような味がするから

You drag, I light, boy
君が吸って 僕は火をつける

Tell me all the ways to love you[×3]
君の愛し方を全部教えて


[Verse 2]
Oh, I wanna tiptoe through your bliss, boy
君がくれる至福の中をつま先立ちで通り抜けたい

Get lost the more I find ya
君を見つけるたびに もっと迷子になる

Oh, don't wanna miss a second of this, boy
この瞬間を失いたくない

Hold tight and love me longer
ぎゅっと抱きしめて もっと長く僕を愛して


[Pre-Chorus]
And my boy like a queen
僕の男の子はまるで女王様

Unlike one you've ever seen
君が見たことのないような奴さ

He knows how to love me better
彼は僕をもっと愛する方法を知っている

(Yeah, he knows how to love me better)
ああ 彼は僕をもっと愛する方法を知っている

A hit of dopamine, higher than I've ever been
ドーパミンが押し寄せる 今までにないくらいにハイだ

He knows how to love me better
彼は僕をもっと愛する方法を知っている


[Chorus]
'Cause you're safe like spring time
だって君は春の季節のように安心だから

Short days, long nights, boy
短い昼 長い夜

Tell me all the ways to love you[×2]
君の愛し方を全部教えて

'Cause you taste like Lucky Strikes
だって君はラッキーストライクのような味がするから

You drag, I light, boy
君が吸って 僕は火をつける

Tell me all the ways to love you[×6]
君の愛し方を全部教えて


[×2]
[Bridge]
Breathe me in, exhale slow
僕を吸い込んで ゆっくりと吐いて

Take me to anywhere you wanna go
君が行きたい場所に 僕を連れて行って


[Chorus]
'Cause you're safe like spring time
だって君は春の季節のように安心だから

Short days, long nights, boy
短い昼 長い夜

Tell me all the ways to love you[×2]
君の愛し方を全部教えて

'Cause you taste like Lucky Strikes
だって君はラッキーストライクのような味がするから

You drag, I light, boy
君が吸って 僕は火をつける

Tell me all the ways to love you[×5]
君の愛し方を全部教えて

Tell me all the ways
全部教えて

(Tell me all the ways to love you)
君の愛し方を全部教えて

Tell me all the ways
全部教えて

(Tell me all the ways to love you)[×3]
君の愛し方を全部教えて