【和訳】Lil Peep – ​​​​haunt u















 「haunt u」は Lil Peep のミックステープ「Live Forever」の5番目に収録されています。この曲には Pro Audio Resources&Musicians Community の Looperman というサイトで Minor2GO が公開している「If Time Could Stand Standing」というギターサンプルが使用されています。






[Intro]
Oh, I love you, my dear
愛しているよ 愛しい人よ

But I'm goin', I'm gone
でも俺は行くよ 俺はもう行くよ


[Verse]
My time is here and I'm makin' it clear
俺の時間はここだ それだけははっきりしている

Oh, I love you, my dear
愛しているよ 愛しい人よ

But I'm goin', I'm gone
でも俺は行くよ 俺はもう行くよ

I might come back when the Benz all black
ベンツが真っ黒になったら 戻ってくるかも

Ten racks on my lap
膝の上に 札束10個

If I don't relapse and I stay strong
もし逆戻りしなければ 俺は強いままだ

I could do anything I want to
やりたいことはなんだってできる

Bump Lil Peep, when I die, I'ma haunt you
Lil Peep がバンプする 俺が死んだら 君に付きまとうよ

I could live forever if I want to
もし望めば 俺は永遠に生きられるんだ

I could stop time, but I never wanna do that again
時間を止めることだってできたけど もう二度とやりたくないよ

Nothin' worse than losin' a friend
友人を失うことよりも最悪なことはない

And the feelin' you get when everybody that you love ain't around
君が愛する人が周りに誰もいない時に感じる気持ち

I really gotta get away from this town
俺は本当にこの街から逃げないとダメだ

I'm just waitin' for a wave and I'll drown
俺はただ波を待っていた そして溺れるんだ

Satan letting me down
サタンは俺を失望させる

I just wanna help you see, you should run away from me
ただ君に見せたいんだ 君は俺から逃げるべきだ

Baby, I'm a drug and I don't wanna hurt you
俺ドラッグ 君を傷つけたくない

No, I'm not gonna hurt you, girl, not at all
君を傷つけるつもりはない 本当さ

I ain't gonna set you free
君を自由にさせるつもりはない

All you gonna get from me
君は俺からすべてを手に入れる

Little bit of love and a little virtue
少しの愛と少しの美徳

If I hurt you, I'll end it all
もし君を傷つけたら 自殺するよ