【和訳】Lil Peep – Vibe









  「Vibe」は Lil Peep のミックステープ「Live Forever」の6番目に収録されています。Lil Peep の曲が流れている間は、彼は曲を通して永遠に生き続けます。






[Verse]
I been spendin' time
俺は時間を潰していた

Time after time
何度も

Tryna get my mind right
ちゃんと考えようとしているけど

But, I just find I been lyin'
俺は自分が嘘ついていることに気付いた

Lyin' to myself
自分に嘘をついている

I don't need your help
君の助けは必要ない

I been just fine on my own
俺は一人で大丈夫さ

Baby, I could handle mine
自分のことは自分でできる

I could multiply, I could satisfy
増やすことだって 満足できた

Anybody tryn' see me shine
誰もが俺の輝いている姿を見ようとしている

Man, that's just the way I grind
俺はただ努力していただけ

I been on my grind
俺は努力していたんだ

You been on my line
君が俺のラインにいる

Thats the reason why
それが俺の理由

I been workin' hard
俺は努力している

You could stand aside
そばに立ってもいいよ


[×2]
[Hook]
I could never die
俺は死なないよ

I got too much pride
誇りを持ちすぎた

That's why she always cryin' tell me
だから彼女はいつも泣きながら俺に訴える

I'll live forever through my vibe
俺はその雰囲気のままずっと生き続ける


[×2]
[Outro]
That's why she always cryin' tell me
だから彼女はいつも泣きながら俺に訴える

I'll live forever through my vibe
俺はその雰囲気のままずっと生き続ける