【和訳】Coldplay - WOTW / POTP










 「WOTW / POTP」は Coldplay の2枚組アルバム「Everyday Life」の6番目に収録されています。曲名の「WOTW / POTP」は「Wonder of the World / Power of the People」の頭字語です。






[Verse 1]
In a world gone wrong
間違った世界で

I shall be strong
私は強くなる

Wonder of the world, power of the people
世界の奇跡 人々の力

I will not want
私は望まない

My faith is strong
私の信仰は強大だ

Wonder of the world, power of the people
世界の奇跡 人々の力


[Verse 2]
Our world tonight
今夜 私たちの世界は

Get it right
正しく理解する

Holding on to the steeple
尖塔にしがみついていることを

Our world tonight
今夜 私たちの世界は

I'm off in light
明かりを消す

Wonder of the world, power of the people
世界の奇跡 人々の力