【和訳】nothing,nowhere. - lights (4444)










 ラップメタル的なアプローチの「death」に続く nothing,nowhere. のシングル「lights (4444)」はミニマルなトラップビートによるエモラップです。




[Intro]
Paint my world a new grey
自分の世界を灰色で塗りつぶすと

Pain comes in different shades
痛みは様々な色に変わる

Slowly rot and decay Yeah
ゆっくりと腐って朽ちていく


[Pre-Chorus]
Lights on me like I'm shooting a movie scene
映画のシーンを撮影しているかのように 光で照らされる

And I be going hard but you still got a hold on me
俺はもう吹っ切れたけど 君はまだ俺にすがっていた

And nights like these take it back, it was you and me
それは二人の関係が元に戻るような夜だった

But I can't understand
でも理解できないんだ


[×2]
[Chorus]
Everything you ever told me
今まで君が俺に言ったこと

Lie to my face on the daily
毎日のように俺に嘘をついてきた

I'ma go my own way
俺は俺の道を行くから

And I don't give a fuck if you hate me
君が俺のことを嫌いでも気にしないよ


[Verse]
Yeah, time to coordinate every chase that I had with you (Yeah)
君と一緒に追い求めていたけど 考えないといけないときが来たんだ

Every day, I spent all my time that I had on you (Yeah)
毎日 自分の時間を君に費やしてきた

Had to drag you underground just so you could see my everyday view (Yeah)
俺が毎日見ている景色を見てもらうために 君を地下に引きずり込まないといけなかった
 
Life getting hard, I'm just trynna make it all the way through
生活は苦しくなっていく 俺はなんとかやり遂げようとしているけど


[Pre-Chorus]
Lights on me like I'm shooting a movie scene
映画のシーンを撮影しているかのように 光で照らされる

And I be going hard but you still got a hold on me
俺はもう吹っ切れたけど 君はまだ俺にすがっていた

And nights like these take it back, it was you and me
それは二人の関係が元に戻るような夜だった

But I can't understand
でも理解できないんだ


[×2]
[Chorus]
Everything you ever told me
今まで君が俺に言ったこと

Lie to my face on the daily
毎日のように俺に嘘をついてきた

I'ma go my own way
俺は俺の道を行くから

And I don't give a fuck if you hate me
君が俺のことを嫌いでも気にしないよ